Категорії розділу
Проектна діяльність [9]
Оголошення [26]
Оголошення для батьків
Фінансова звітність [8]
Про використання державних та позабюджетних коштів
Звіти [115]
Звіти/Репортажі про події, що відбулися в садку
Наше опитування
З яким настроєм Ваша дитина йде в садок?
Всього відповідей: 125

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Логін:
Пароль:
Головна » 2019 » Червень » 12 » Звіт
14:43
Звіт

Мета:
Завдання звітування:
1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління закладом дошкільної освіти.
2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом. 

УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

   На сьогоднішній день, завдання сучасного управлінця донести до кожного з вас, що сучасний дитячий садок - це перша і дуже важлива сходинка в освіті. Змінюються умови життя і вимоги школи до умінь майбутніх першокласників. Дуже багато зараз говориться про якість освіти, а досягти її можна, на мій погляд, тільки пред'являючи єдині вимоги з боку батьків та вихователів.
   З метою визначення рівня та вдосконалення освітнього процесу, адміністрацією ДНЗ були охоплені контролем усі суттєві питання. Спостереження за якістю педагогічного процесу, співбесіди з вихователями, перегляди занять, інші форми роботи з дітьми дали змогу стверджувати, що загалом педагоги закладу спрямовують освітній процес на розвиток комунікації дошкільників, вчать вмінню спілкуватися та жити в навколишньому світі.
   Заклад дошкільної освіти №33 «Дивограй» розташований за адресою: м. Київ 03164, вул. Осіння, 33-А, розрахований на 6 груп з наповнюваністю 115 дітей. На даний час в дошкільному закладі функціонує 5 груп дошкільного віку і 1 група раннього віку. Групи комплектуються за віковими ознаками. Відвідує заклад 173 д. Заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем, 12 годин перебування.
В ДНЗ №33 «Дивограй» працюють 43 співробітників, 22 - з них педагогічні працівники , 21 особа - обслуговуючий та технічний персонал.
Заклад дошкільної освіти №33 «Дивограй» здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:
- Конституції України,
- Закону України «Про освіту»,
- Закону України «Про дошкільну освіту»,
- «Положення про дошкільний навчальний заклад»,
- Базового компоненту дошкільної освіти України,
- Закону України «Про охорону праці»,
- Закону України «Про цівільну оборону»,
- Закону України «Про дорожній рух»,
- Закону України «Про відпустки»,
- Закону України «Про мови»,
- Програми «Освіта.Україна ХХІ століття», а також, відповідно власного Статуту, Програми розвитку та річного плану роботи закладу.

КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

На початок 2018-2019 н.р. стан забезпечення закладу. Педагогічним та технічним персоналом - забезпечений повністю.

Якісний склад педагогічних кадрів

Загальна кількість педагогічних працівників

Вища освіта

Середньо-спеціальна

Навчаються

22

22

-

-

Педагоги ведуть постійну пошукову роботу з метою підвищення якості освітнього процесу. В своїй роботі користуються новими технологіями, які вивчаються із різних методичних видань. Опрацьовують такі фахові журнали, як «Дошкільне виховання», «Музичний керівник», «Психолог», «Дошкільний навчальний заклад», «Вихователь-методист», «Практика управління дошкільним закладом». Є картотека періодичних видань для допомоги педагогам з основних ліній Базового компоненту розвитку дошкільної освіти України.
У 2018-2019 н. р. педагоги закладу регулярно відвідували районні методичні об’єднання, школу передового педагогічного досвіду, майстер-класи. Вихователі будують свою роботу з урахуванням поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та вихованні. З боку керівника в дошкільному закладі постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки.
У 2018 – 2019 н. р. в ДНЗ проводилась атестація педагогічних працівників відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, з метою підвищення професіональної компетентності педагогів.
Були атестовані:
вихователь Дмитренко Л.А. на присвоєння кваліфікаційній категорії «спеціаліст ІІ категорії»;
інструктор з фізичної культури Данілович-Курочкіна В.А. на присвоєння кваліфікаційній категорії «спеціаліст І категорії»;
практичний психолог Корнелюк Т.О. на присвоєння кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії».
Протягом 2018-2019 н. р. педагоги закладу постійно відвідували районні методичні заходи: методоб’єднання, школу молодого освітянина, семінари для директора, вихователя-методиста, інструктора з фізичної культури.
В закладі залучена система інтерактивного навчання з різних розділів програми.
Як керівник закладу, я завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно-експериментальну, інноваційну роботу педагогів.
Адміністрація закладу створює працівникам всі умови для плідної роботи. В цілому робота колективу ДНЗ відмічається стабільністю та позитивною результативністю.

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Актуальним завданням педагогів є забезпечення кваліфікованої допомоги у наданні дітям знань про основи здоров’я, вироблення навичок збереження, зміцнення і відновлення фізичного, психічного і соціального здоров’я дитини. В нашому закладі створені сприятливі умови для ефективного навчання, виховання та розвитку дитини в умовах здоров’язбережувального середовища.
Пріоритетний напрямок роботи закладу – фізкультурно-оздоровчий. В закладі створені належні умови для повноцінного розвитку та оздоровлення дошкільників. Багато уваги приділяється створенню здоров’я-збережувального середовища та формуванню валеологічного світогляду і мотивації до здорового способу життя, культури здоров’я особистості дошкільників. З метою збереження, зміцнення здоров’я та зниження захворюваності дітей в ДНЗ особлива увага приділяється індивідуальному та диференційованому підходу до дітей.
Використовуємо інформаційно-комунікативні технології, які роблять предмет "фізична культура" більш сучасним та цікавим.
Фітбол-гімнастика є однією з нетрадиційних форм нашої роботи з дітьми. Заняття з м’ячем зміцнюють у наших дітей м’язи спини й черевного преса, розвиваючи при цьому координацію рухів та почуття рівноваги.
Використовуються фізкультурно-оздоровчі технології: елементи хатха-йога, пісочної та танцювально-рухової терапії, сухий басейн, методика Сергія і Катерини Железнових (логоритмика, ігрова пластика, пісні-ігри).
Важливе місце на заняттях відводимо грі, тому що це особливий простір, де діти вчаться не лише виконувати фізичні вправи, а й випробовувати свої можливості, проводити час в атмосфері задоволення.

Методична робота з кадрами. Робота з батьками.
процес в ДНЗ здійснюється за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Створено сприятливі умови для повноцінного та гармонійного розвитку вихованців закладу: для комфортного їх перебування в установі, позитивного ставлення дитини до себе, однолітків, до інших людей, до навколишнього світу. Удосконалено розвивальне середовище в усіх вікових групах, що сприяє організації різноманітних форм роботи з дітьми, розвитку у них знань про навколишній світ, формуванню різних умінь і навичок. Організовано комплексний психолого-педагогічний супровід адаптації дітей в установі, спостереження за рівнем інтелектуального, соціального, емоційно-ціннісного розвитку вихованців. Колектив закладу підвищує професійний рівень педагогів, здатних плідно працювати в системі особистісно-орієнтованого виховання.
Протягом року колектив закладу приймав участь:
31.10.2018 р. = практикум «Нетрадиційне обладнання для фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ» для методистів РНМЦ, вихователів-методистів закладів дошкільної освіти м. Києва;
29.11.2018 р. = методичне об’єднання для слухачів курсів підвищення кваліфікації навчально-наукового інституту неперервної освіти Київського національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова «Розвивальне середовище закладу дошкільної освіти для забезпечення фізкультурно-оздоровчої роботи»;
у 9-му Всеукраїнському конкурсі на кращий веб-сайт закладу освіти;
05.12.2018 р. = Міська конференція у м. Суми директора Паливоди Г.В. і інструктора з фізичної культури Данілович-Курочкіної В.А. «Забезпечення високої якості дошкільної освіти шляхом використання інтерактивних форм роботи з фізичного виховання».
21.01-01.02.2019 р. вихователь – методист Бояковська О.О. = учасник у роботі авторського семінару-тренінгу з методики роботи за програмою міжкультурної та громадської освіти «Український віночок» курсу «Культура добросусідства» для педагогів ЗДО м. Києва та Київської області;
21-23.03.2019 р практичний психолог Корнелюк Т.О. та вихователь-методист Бояковська О.О. = учасники у Фестивалі освітніх технологій «Перспектива-Суми 2019»;
25-27.03.2019р. голова профспілкового комітету Бояковська О.О. закінчила успішно тренінг «Інструменти підвищення ефективності роботи профспілкового лідера в сучасних умовах. Аспекти мотивації профспілкового членства»;
у національно-патріотичних, спортивних змаганнях серед працівників закладів освіти Святошинського району м. Києва «Патріот».
07.06.2019 відбудеться семінар «Автономія закладу освіти», який проведуть колеги директори з м. Суми для директорів ДНЗ та ЗНЗ.
Організовано комплексний психолого-педагогічний супровід адаптації дітей в закладі, спостереження за рівнем інтелектуального, соціального, емоційно-ціннісного розвитку вихованців.
Організовані колективні перегляди заняття з дітьми:
мовленнєві заняття «До нас в гості осінь завітала», музичний керівник Козак Н.О.;
комплексне заняття з валеологічного виховання в середній групі №5, вихователь Дмитренко Л.Д.;
комплексне заняття патріотичного спрямування за допомогою мнемосхем в старшій групі №1, вихователь Іщенко О.П.;
Комплексне заняття логіко-математичного напрямку в старшій групі №1, вихователь Кайдаш І.М.
Також плануємо та організовуємо міні – проекти, які сприяють підвищенню фахового рівня вихователів, та проходять в тісній співпраці з батьками, з метою залучення до здорового способу життя.
Разом з батьками регулярно влаштовуємо фотостенди та музеї різної тематики.
Оновлення наочної інформації для батьків.
Організовані батьківські лекторії:
- «Підготовка дитини до навчання в школі в умовах сім’ї» (старша групи).
- «Поради щодо виконання домашніх завдань в школі» (старші групи)
Протягом року проведено:
в жовтні для батьків старших груп батьківський лекторій «Підготовка дитини до навчання в школі в умовах сім’ї» (старші групи);
в лютому «Активізація мовленнєвого розвитку, виховання мовленнєвої культури та грамотності» (молодші та середні групи);
в квітні Батьківський лекторій «Поради психолога щодо виконання домашніх завдань в школі» (старші групи);
в червні «Адаптація дитини до дитячого садочка» (для батьків новоприбулих дітей);
в грудні твоча майстреня «Фрактали як засіб гармонізації стосунків в системі батьки-дитина» (середні та старша групи);
в квітні творча майстерня Народна іграшка. «Зайчик на пальчик» (І молодша група, ІІ молодша група).
Проведені виставки спільних робіт батьків і дітей, вихователів з дітьми.
В квітні – травні вихователями проведені нестандартні батьківські збори «Батьківські посиденьки» з використанням елементів тренінгу.
Взаємодія з сім’ями вихованців на протязі року є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції, участі батьків в управлінні закладом. Дошкільний заклад підтримує бажання батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та оздоровлення дітей.
Колектив працює над:
- впровадженням мнемотехнології;
- технології продуктивного спілкування;
- курсу «Культура добросусідства».
Студенти університету ім. М.П.Драгоманова проходять практику на базі ДНЗ №33 «Дивограй».
Впроваджуючи сучасні вимоги до професійної компетентності педагога, ми залучаємо працівників закладу до регулярних занять фізкультурою.
Для прояву творчості надається можливість всім бажаючим відвідувати заняття з хореографії, фітнесу, пілатесу, хатха-йоги. На цих заняттях удосконалюється унікальність особистості кожної людини.
Прийняли участь у Всеукраїнському огляді-конкурсі на кращий стан фізичного виховання в закладах дошкільної освіти та зайняли І місце у міському етапі, ІІ місце в Україні.
Грамоти та дипломи 2018-2019 н.р.:
почесна грамота за ІІ місце в номінації – кращі дошкільні навчальні заклади (міського типу)
Диплом інструктору з фізичної культури, Данілович-Курочкіній В.А., переможиці Лідерського рейтингу серед кращих жінок Святошинського району міста Києва в номінації «За внесок жінки в інновації дошкільної освіти»;
Грамота за І місце в номінації «Рятівник» у національно-патріотичних, спортивних змаганнях серед працівників закладів освіти Святошинського району м. Києва «Патріот»;
Грамота за ІІІ місце в номінації «Звари борщ» у національно-патріотичних, спортивних змаганнях серед працівників закладів освіти Святошинського району м. Києва «Патріот».
Грамота за активну участь у національно-патріотичних, спортивних змаганнях серед працівників закладів освіти Святошинського району м. Києва «Патріот».
На сайті закладу систематично висвітлюються події та заходи закладу, поради від психолога, вихователя-методиста, соціального педагога.
Проведені і узагальнені моніторингові дані, результати тематичних і фронтальних вивчень стану освітнього процесу відповідно річного плану.
Вивчення стану життєдіяльності дітей
Зроблено аналіз:
- стану захворюваності;
- результатів медичного обстеження дітей;
- виконання норм продуктів харчування.
Щоквартально в дошкільних групах проводилися Тижні безпеки життєдіяльності.
Для батьків вихованців закладу підготовлено і проведено цикл бесід валеологічного спрямування та з безпеки життєдіяльності дітей.
Протягом навчального року були проведені різноманітні заходи.
Вихователі будують свою роботу з урахуванням поставлених на рік завдань, сучасних вимог в освітньому процесі.

РОБОТА З НАСТУПНОСТІ ІЗ ШКОЛОЮ ТА БАТЬКАМИ

    Робота дошкільного закладу з ЗНЗ, велась на належному рівні – відповідно до плану «Наступність у роботі ДНЗ та ЗНЗ». Реалізація наступності з боку дошкільної ланки освіти має полягати у формуванні готовності дітей старшого дошкільного віку до систематичного навчання і шкільного життя, що передбачає мотиваційну, емоційно-вольову, комунікативну, фізичну підготовку, розвиток пізнавальних психічних процесів та мовлення, прищеплення елементарних навчальних умінь. Для реалізації цих завдань:
- практичним психологом ДНЗ вивчалась психологічна готовність дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання;
- створено інформаційно - педагогічну бібліотечку для вихователів та батьків з посібниками щодо підготовки дітей до школи;
- педагогами закладу проводились із дітьми бесіди про школу, майбутнє навчання;
- вихователі ДНЗ спільно з педагогами школи для старших дошкільників організовують екскурсії, на яких діти мають змогу познайомитись з вчителями, відвідати школу та приміщенням першокласників.

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДНЗ

     Дошкільний навчальний заклад має нестандартну споруду, яка здана в експлуатацію в 2011 році і розрахована на 115 місць, 6 груп. До складу групових осередків входять: приймальня, ігрова, спальня, туалет, буфетна. Дитячі меблі міцні, стійкі, без гострих кутів, відповідають вимогам ТБ. В роздягальні вздовж стін розміщені шафи для верхнього дитячого одягу, дзеркало та лави. Усі приміщення пов’язані між собою та мають аварійні виходи на вулицю. Вони використовуються для проведення щоденної освітньої роботи з дошкільниками відповідно до чинної програми, розкладу занять та режиму роботи закладу, організованої та вільної ігрової діяльності дітей, для організації харчування та денного відпочинку, для співпраці з батьками або особами, які їх замінюють.
     Для гармонійного розвитку дитини діють кабінет практичного психолога; сенсорна кімната; музична та спортивна зала; басейн; кабінет м/с. Створено умови для медичного обслуговування вихованців – обладнано медичний кабінет, ізолятор.
     Питання матеріального забезпечення сплановано в річному плані роботи закладу в розділі «Адміністративно – господарська діяльність».
     Приміщення знаходиться в належному стані, постійно проводяться роботи щодо його безпечного утримання.
     Адміністрація приділяє велику увагу озелененню території закладу, створення комфортного середовища для перебування вихованців на вулиці.
     На території розташовані клумби, газони, дерева і кущі.
     Асфальтне покриття на території закладу в належному стані.
     Кожна група має ізольований ігровий майданчик з тіньовими навісами. Всі павільйони утримуються в безаварійному стані.
   Постійно проводиться робота щодо фарбування обладнання на вулиці. Ігрові майданчики кожної групи також забезпечені ігровим та спортивним обладнанням відповідно віку дітей для забезпечення рухової активності на прогулянці. В дошкільному закладі створюються належні умови для фізичного, психічного розвитку дітей, їх виховання та навчання.
   Всі групові кімнати та коридори естетично оформлені, інтер’єр приміщень дібрано з урахуванням сучасного дизайну, все обладнання та меблі розташовані зручно та доцільно. Всі кабінети забезпечені обладнанням та укомплектовані згідно вимог.
    В дошкільному закладі постійно проводиться робота щодо підтримки матеріально-технічної бази закладу, системи водопостачання, теплопостачання, каналізації, сантехнічного обладнання в режимі безперебійного функціонування, утримання всіх приміщень у відповідності з санітарно-гігієнічними, педагогічними та естетичними нормами. В басейні встановлено бойлер.
   Харчоблок знаходиться в належному стані. Технологічне обладнання в дошкільному закладі працює, підтримується його використання в безперебійному режимі. Придбані дерев’яні дошки, гастроємкості.
   Всі групи мають естетичний вигляд, в них створені комфортні умови для перебування дітей протягом дня, розвитку здібностей та нахилів, для забезпечення рухової діяльності. Групи постійно поповнюються розвиваючими іграми та іграшками, дидактичними посібниками, які сприяють розвитку пізнавальної сфери, методичною літературою.
Завдяки активної діяльності Піклувальної Ради закладу, матеріально-технічна база закладу постійно покращується.
    Протягом року на баланс централізованої бухгалтерії районного управління освіти, молоді та спорту приймались матеріальні цінності від батьків. Звітування про надходження та використання позабюджетних коштів річне за 2018 рік та щоквартальне здійснюється систематично та висвітлюється на сайті закладу. Також розміщується інформація про закупівлю товарів РУОМС.
   Вжиті заходи щодо забезпечення закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки. Постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки.

Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я вихованців та педагогічних працівників.

   Одним з пріоритетних напрямків керівника є забезпечення соціального захисту, збереження та зміцнення здоров’я дітей і працівників закладу. Раціон харчування збалансований згідно вимог організму дитини в білках, жирах, вуглеводах, мінералах та вітамінах на добу.
   Старші медичні сестри закладу здійснюють профілактичні заходи в тому числі проведення обов’язкових оглядів, контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дітей, організацією фізичного виховання, загартування, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил.
   Кожен працівник закладу 2 рази на рік проходить обов’язковий медичний огляд, який фіксується в індивідуальних медичних книжках. Згідно трудового стажу робітників надаються виплати по листам непрацездатності.
   Педагогічним працівникам закладу надається щорічна відпустка з наданням матеріальної допомоги на оздоровлення - згідно діючого законодавства (ст.57) Закону України «Про освіту». Дотримуються вимоги охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.
    Згідно ст.23 Закону України «Про освіту» заклад дошкільної освіти забезпечує право дитини на охорону здоров’я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного нешкідливого утримання дітей. Ця робота ведеться в таких напрямках:
· Створення безпечних умов для перебування дітей в закладі дошкільної освіти.
· Організація догляду за дітьми.
· Робота з колективом по ОП, ПБ, БЖД.
· Освітня робота з дітьми з питань ОБЖД.
· Робота з батьками.
    Щомісячно здійснювався оперативний контроль з виконання Положення про організацію роботи з охорони праці учасників освітнього процесу в ДНЗ №33 «Дивограй». Щоквартально в дошкільних групах проводилися Тижні безпеки життєдіяльності.
    Кожен працівник закладу проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на прогулянкових майданчиках. Регулярно вихователями проводяться бесіди з батьками з попередження дитячого травматизму. Видаються відповідні накази, проводяться інструктажі з персоналом. Проводяться «Тижні безпеки дитини», заняття з надзвичайних ситуацій, ведеться постійна робота з дітьми за такими темами: «Один вдома», «Пожежна безпека», «Ростемо кмітливими», «ОБЖД» і т.д. 

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ТА МЕДИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИХОВАНЦІВ І ПРАЦІВНИКІВ
    Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування дітей здійснюється згідно з Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах", Інструкції з організації харчування дітей, затвердженої наказом МОН України. Питанню якісного харчування в ДНЗ приділяється особлива увага.
     ДНЗ організований контроль за якістю продуктів харчування, що надходять від постачальника. Усі продукти харчування, що надходять до ДНЗ відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи.
     Харчування дітей в закладі дошкільної освіти у 2018-2019 навчальному році здійснювалось на суму 30,88 грн. (садові групи), 21.20 (група раннього віку) за циклічним меню. В літній період діти забезпечені свіжими фруктами та соками, і це має позитивний результат в процесі оздоровлення дошкільників.
     З боку директора та медичних сестер протягом року здійснювався систематичний контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних умов організації харчування. Відповідно до графіка проводились планові та оперативні перевірки щодо організації харчування, виходу страв та якістю приготування їжі. Готуючи страви, кухарі суворо дотримуються технології приготування їжі, нормативного об’єму страв. З боку вихователів здійснювався постійний контроль за культурою харчування вихованців. Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи.

 Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу

    Робота щодо звернень громадян з питань діяльності навчального закладу ведеться на належному рівні. Всі питання, зауваження та пропозиції не залишені без уваги та вирішені позитивно.
     Підводячи підсумки минулого навчального року можна стверджувати, що робота з дітьми велась систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових можливостей дітей та відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти. Вихователі та батьки вихованців об’єднані спільною метою, гарними стосунками та високою відповідальністю. Адже, сім’я була і лишається головним осередком, де відбувається становлення і розвиток особистості дитини. Батьки є постійними учасниками освітнього процесу.
Категорія: Звіти | Переглядів: 77 | Додав: Olala | Рейтинг: 0.0/0
Пошук
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів

Copyright Дивограй © 2019
Яндекс.Метрика